Sunat ?!

Tuesday, November 27,02:08 | 1 notes

Assalamualaikum

Hari nie hari yang sangat memenatkan .. tadi kira awal la juga bangun , dalam pukul 6 pagi .. tu pun dalam keadaan sedih bila memikirkan sesuatu.. biasalah,budak cepat tachink.. -..-

Malam pula ada sedikit kenduri kat rumah sedara .. alang-alang perut dh tengah kosong , dapat jd penghabis makanan .. hehehe .. tapi tadi memang membazirlah juga aku nie .. mak punyalah cedok nasi banyak-banyak (nmpak sgt muka lapar) .. last-last tk habis.. isk, pembaziran itukan amalan syaiton.. nk tk nk , aku habiskan juga nasik tuh takat yang termampu..Sebenarnya aku ada cara sendiri bila nk makan nasi..sekurang-kurangnya dua kali senduk nasi harus di tuangkan dalam pinggang aku . Cara nie bagus untuk mereka yang mengamalkan diet yg sehat mcm aku .. haha.. sebab tuh aku stay ramping mcm kerengga (no la,kurus melidi) ...

Kenduri nie sebenarnya untuk adik sepupu yang bakal kene sunat esok.. terdengar lah mak cik aku cerita yang sepupu aku nie mintak cancelkan sunat tuh dan postpone untuk darjah 5 nanti .. mesti perasaan takut dia menebal kan ? alah,sunat tuh bukannya sakit sangat pun..macam kene gigit semut api je ..




Sempat lah posing sikit sebelum pergi kenduri tuh.. he he he

1 ringankan tangan untuk menaip:

Aiman Aziz said...

Cuti2 sekolah ni misto ramai kan kene bersunat ... Mujo tuan empunye badan dah bersunat ,, Hehe

Entry PANAS! : Ayah kencing berdiri? Anak pulak kencing ...