cuti-cuti saya dengan kawan2 ^_^

Thursday, October 13,14:51 | notes

haii semuaa...lame kot tak updated blogger...hehehehe......minggu lepas mmg enjoy gilee...ye laa...da dapat duit kan...huhuhuuu...nie aku nak cite kan satu persatu laa hari yang best..... ^_^


8.oktober.2011
outing ngn mber2 laa...semua sem 1 kelua haa...hehehee...aku kua ngn erin dan atyn....niat nak beli sepasang kasut je....tapi tah,cne aku bule terbeli dua kasut....heee...then da penat kami mkn KFC.....tu bkn fav aku...tapi aku mkn gak...aku nyampah ngn perangai pkerja kat situ...aku n mber2 egt dea laki..rupanya pengkid !!!haih..apa nk jadi la budak sekarang... :)


termenung jap...(muka kenyang)


promote kfc.....hahaha


pelahap betul..maaf laa...erin lupe nk bce doa mkn...kikiki


10.oktober.2011
ha....nie laa saat aku tggu2...mandi pantai ngn dak2 kuim !!!! best weyh....kesian erin,dea tergolek masa kami main anak ayam dan musang..hahaha...aku simpati weyh... ^_^
paling best naik banana boat ngn erin,atyn,bariah,fara,eyka,wardah,dan lagi dua orang..aku lupe pe nme duwg...heheheheee
mase jatuh tuu...mmg masyuk laa.....masing2 idung msuk air....yg tenggelam tak timbul2 pn ada...pdahal air paras pinggang je...huu ~~~
dalam pkol 6.30...baru gerak balik..muka aku burn weyh...teruk sgt2......nk kua pn segan :(
time nie aku and nizrul ada prob...tp da selesai dah..sekarang semua brtambah baik...... ^_^


tgh cari feeling...






nie je laa cuti2 kami...tgh tggu bulan 12 pulak....dgn tersayang :)


p/s: tak sabar sbenarnye...rndukan dea ^_^

0 ringankan tangan untuk menaip: