header baru !! hehehehe

Saturday, October 22,21:22 | notes

ta daaaa....teeeeeet...hehehehheheee...suka nye dapat wat header..
first time tau aku wat...jadi tak? tapi sorry laa....tak secantik awak semua....aku nie baru nak belajar main blogger.....so....semua nye pertama kalii laa katekn...hehehee

ha...nak cite nie.....dari first aku main blogger sampai sekarang..ade yang tak puas aty ngn blogger aku nie..
tp sowg je laa..hmmm..
segala ilmu yg aku dapat...
aku cari tutorial kat you tube,kat blogger mereka yang ade tutorial...akhirnya jadi la juga walaupun tak secantik blogger anda semua...
bak kate orang2 tua sedunia....nak seribu daya,tak nak beribu dalih laa...kan?
yang aku sedih,pasal minah tuu laa....haih..tak pe laa..
semoga beliau di panjangkan umor dan di murahkan rezeki... ^_^

uww...sebelum tuu..eyra ade laa juga share pape ilmu yang eyra dapat...and ade juga yang bertanye..
eyra jawab laa daripada sipolan tu...bile di tanya.....kedekut ilmu..
bak kate mak aku mase muda-muda dulu....
jangan kedekut ilmu..nanti tak berkat..hehee..kan?kan?

"ape maksud si gemuk dan buncit tu ek? "
untuk pengetahuan kowg...gemok bermakna nizrul.....and buncit tuu pun dea gak !! huhuhu

~ tamat suda~~

0 ringankan tangan untuk menaip: