study week !!

Friday, October 14,00:48 | notes


ish...nak dekat final exam daa....nex week lak tuu...hmm.....sem 1 nie tah laa...nk kate main-main tuu..tak de laa sgt kan....cuma tak yakin bule ke tak !!
aku nak je dgr dekan ckp tangguh nex month exam...hahaha...
tak lama g nak hadap sem 2...haish...lg kene study betul2....aku dgr akak senior ckp akaun susa??
tak tawu laa weyh...belum cuba,belum tawu..n lain uwg,lain rasa...hahaha (bule laa tuu) ..



nie yg aku kene elakkan...NO FACEBOOK...bende2 nie bule leka kan kite...sekali da hadap..takkan tinggal weyh....kn?kn?
(aku cakap berdasarkan pengalaman...heee)
ala..bukan facebook je...twitter,blogger...haih...selamat tinggal laa yee....
next month kite un9 lg..heee....bia laa syg aku yg un9 kan... (share facebook ^_^)


soo lepas nie...kene la study betul-betul....nk exam kan??final lak tuu...lao tak dapat target untuk sem nie...nex sem aku cuba wt yg terbaik..
takut pn ada gk....tapi bak kate mak aku...aku bule wat...cuma MALAS...
tp sekarang daa tak malas sgt macam mase time sekolah dulu..ehehee...
pape pn...doakan laa aku tau...
 ^_^

0 ringankan tangan untuk menaip: