Tukang Edit Blog ^_^ ?? *patut bace

Saturday, April 7,03:25 | 2 notes



hai korang...selamat malam ^_^ hehehehe...
eh eh,blog siapa kat atas tuh ?? tu blog hasil tangan eyra...eyra buat khas untuk member eyra...tapi mungkin dia rase macam ada yg tak kene..korang tenguk ok tak ?? eyra bukan pakai dari blogskin..tapi hanya guna template denim...hehehehe...eyra buat nie atas penghargaan dia jadi kawan eyra and sebab dia banyak belanja eyra hari tuh...hahahha....ye lah,nak hang,tapi poket kosong..so dia laa yang payung eyra...baik kan dia ?? kiteowg kawan since sekolah menengah till now...yg lain tah ke mane..tak tahu lah siapa senyapkan diri....

p/s : eyra ade buat design yg lain...segalanya ada dalam blog KisahRemajaSaya ... sekarang eyra fikir, ape nk buat.. ~_~

2 ringankan tangan untuk menaip:

Fiefy Zaff said...

eyra .. akak nak cm uh ..boleyh ???

Ahmad Syazwan said...

lawa dah. asalkan tak berat sngt !