Contest "Blog Super Kawai by Bubu"

Tuesday, June 19,19:08 | 3 notes
klik banner

rakan tag:

weee..hari nie eyra nak joint contest oleh Encik Bubu pula...tujuan eyra joint nie,bukan eyra rasa blog eyra dh cukup "hebak" cute !! tak weyh,tapi sebab, hadiah yg awesome tu... hihihi . *kalau laa aku dpt*syarat yg dia pekenakan kat peserta ialah:


1- Wajib follow blog Bubu *eyra follower yg ke 1300 !! * (sje nk mention)
2- Wajib like fanpage. Klik di sidebar atau di sini
3- Buat satu entri bertajuk "Contest Blog Super Kawai by Bubu".
4- Tempekkan banner di entri dan linkkan ia ke entri ini.
5- Tag 3 orang bloggers dan makesure diaorang tahu.
6- Coment entri korang di post ini. Kalau bagi kat Cbox aku tak layan ! Ulang suara, aku tak layan ! K harap maklum.
7- Lastly, makesure semua syarat ni korang ikut.


Senang kan? tarikh tutup dia ialah 27. June. 2012 !!!! sehari selepas birthday eyra "26 june"... *lagi sekali,sje je mention..hahaha..  eyra harap nie la hadiah paling bermakna..sebab tk pernah menang pun joint mane-mane contest..mmg tk layak kot..hihihi... jom r joint sekali !! *maaf encik bubu..sy tak tahu awk sememangnye lelaki...maaf maaf :3 * buat malu kau je ira ! aiyaaak !!!

3 ringankan tangan untuk menaip:

nahunabila said...

thanks for the tag! :)

eyra syahira said...

@nahunabila ur welcome sweety ;) .. doakan eyra eh? >_<

Bubu said...

Thanks sebab join. Boleh klik sini utk cari link anda :- http://ceritastoryepal.blogspot.com/2012/06/assalamualaikum-hi-gaiss.html