Edit Blog Serendah 5 Ringgit !!!

Thursday, June 21,14:51 | 7 notes






wah..hanya RM 5 ?? biar betul?? hm..betul la.. memang ade buat edit blog serendah RM 5
kepada yang berminat,boleh terjah entry [ SINI ] untuk mengetahui lebih lanjut tentang macam mna nak tempah ^_^...

p/s : alhamdulillah,setakat ini,ade yang telah buat tempahan.. ^_^

7 ringankan tangan untuk menaip:

ary_lee said...

rm5 je??
Murah ni^^

Ukhti Syifaa said...

nak tempah ! saya dah IM !
awak tiba pada waktu y tepat ! haha !

Rara Kirana said...

Salam,saya dah mesej kat FB ..hope awk dapat wply ~

eyra syahira said...

@ary_lee murah la..hehe..

eyra syahira said...

@Rara Kirana saya tak dapat la im dari awk..

Ardini Izzati said...

Wahh hebatlaa dah boleh buat duit :)

Maisarah Azmi said...

murah3...good luck