Kan Bagus Semua Barang Pink

Tuesday, January 3,17:06 | 4 notes

hello peeps..hehehe...entry kali nie nak cerita sikit warne pink..
perempuan memang suke warne tu kan? aku pun suka gak.. !!
*tapi tak semua perempuan le...
aku dah berangan kalau barang aku semua pink..
wah..untung lah jah kalau dapat mcm tuh....
memang tersenyum lebar lah aku..kan?







comel kan?
belom lagi tenguk barang lain.hehehe...
bg aku pink je yg comey..yg lain tak !!
huhuhuhu ^_^

4 ringankan tangan untuk menaip:

cerpen remaja said...

ih aku juga suka ngoleksi suatu barang satu warna.
Tapi biasanya pilihanku malah jatuh pada warna biru.
Padahal aku kan cewek. he he he

hayatijepeli said...

comel. saya pun suka wane pink jugak! :) hehe .

farah@engoys said...

oh...wahhh... meroyan jap hehehe... tiap kali masuk blog ni mesti senyum sorang2.... haish pink... pink... i likeeee... >_<

eyra syahira said...

pink tuh comey ^_^ kan? hehehehe