Akhirnya Dapat Juga ^_^

Thursday, December 8,17:06 | notes

wah...teruja nak taip entry kali nie..
dah tiga hari berturut-turut aku makan mc'd .... lama-lama gemok la aku..
hehehe..
tak nak cerita pasal mc'd pun..tpi cerita psl movie ombak rindu..
eh,tenguk dengan sape? tenguk dengan si dia... ( tipu je ) 
aku layan cerita tu dengan kawan aku...rasa jeles jugak tenguk sit lain dengan couple..
tp tak pe laa...kawan pun jadi...
melalak aku tenguk movie tuh...lupa nak bawak tisu..
nasib baik laa make up tak luntur... ^_^
hajat aku nak tenguk movie tu kesampaian jugak laa yee...
hampir dua jam lebih duduk dalam panggung tu..
last-last...bahagia juga ... *memang ending cerita berakhir dengan kebahagiaan kan?
masa nak balik tu..hujan..memang kelam kabut la...
da laa drive moto,basah kuyup laa aku..
tetiba aku ternampak kelibat dia,aku nak kejar...ye laa..rindu gile bai...
tenguk yg iras-iras pun tak pe...tapi,tak kesampaian...
motor tak laju dah mcm dulu....tak dapat la nk kejar ye.....
plan kami untuk bulan nie aku harap menjadi...
aku nak bg dia something..tapi tak surprise laa sebab aku dah bgtahu dea..
sebab aku takot nnti dia tak suka..hee.. ( sengal laa .. hmm )

p/s: aku harap..hubungan aku kekal mcm orang lain yg tengah bahagia...
bnyak dugaan yg kami alami...rindu pun dah tebal...2 bulan tak jumpa :(

0 ringankan tangan untuk menaip: