fibox menyerupai shoutmix v3 ^_^

Saturday, December 24,03:21 | notes

sekarang heboh kan tentang shoutmix bukan lagi free?
masa jalan-jalan tadi..eyra terjumpa la benda nie...
memang seakan-akan shoutmix....
jom bace lebih detail


klik gambar untuk masuk

FiBox merupakan salah satu shoutbox online yang percuma untuk digunakan. Fibox telah dibina dan dicipta oleh orang Malaysia sendiri, kagum kan? Dan, yang lebih menariknya lagi, orang yang mencipta fibox ini adalah bangsa dan orang melayu sendiri, bukan setakat melayu je, siap dengan agama Islam lagi tu. Hehe, nampaknye dah maju orang melayu kita sekarang sampai boleh buat shoutbox sendiri.

Dengan banyak lagi fungsi menarik daripada fibox yang tak ada dalam shoutbox lain-lain kat internet ni, fibox baru lagi launchkan kepada umum untuk pada 10 disember 2011 yang lalu sedia untuk dicuba dan diuji oleh pengguna internet.

Kelebihan :
  • Real time chat
  • Percuma
  • Pantas dan Laju
  • Fungsi jumlah pelawat di talian
Fungsi Lain :
Sama seperti shoutbox lain-lain, fibox juga mempunyai fungsi emoticon smiley, bbcode, avatar dan lain-lain. Tidak lupa juga dengan fungsi `bad word filter` bagi menghalang pelawat daripada shout perkataan yang tidak sesuai untuk dipaparkan shoutbox kepada umum. Tetapi fungsi itu mungkin akan ditambah oleh pencipta fibox tersebut suatu hari nanti dan masih lagi dalam perancangan.


credit :   brother Azam :)

0 ringankan tangan untuk menaip: