kisah sedih .. siapa yg baik hati,tolonglah kami.

Saturday, December 10,20:00 | 3 notes



waa...penat aku menangis + melalak + menguap ....
rasanya air mata nie dah kering...kejap-kejap nak tambah eyemore...
( sampaikan rasa nak kerja part time iklan eyemore je lah )
pedih ulu hati jiwa bakul raga bila fikir kesudahan yg agak merabakkan hati aku nieh...
dah berapa kali aku cuba....
tapi hasilnya.....
buat aku rasa frust menonggeng ...

aku cuba download photoshop...tak jadi....
dah cuba tutorial kak,abg...
tak dapat jugak.....
sabar-punya sabar,sejam lebih nak download tu..
ade sesape boleh tolong tak ..
teringin jugak nak pakai photoshop..bikin hasil sendiri..
muehehehe....hati nie bagai di hiris-hiris pisau bila ayat "failed" terpapar kat screen laptop aku nieh...
tolonglah saya uwh ^_^

3 ringankan tangan untuk menaip:

fa said...

finally dpt komen
hehehe
swi dik, sisi pun xpro bab2 download2 nih :)

Unknown said...

hehehe....comment sy main nyorok-nyorok...hm...its ok..thankz kak ^_^ muehehehehe@fa

chEntA said...

kita ada masalah serupa..iaitu gagal mendownload photoshop..hee..