Handphone Hilang Kali Ke- ?????

Sunday, December 18,02:44 | 1 notes


Plan hari nie nak pergi pesta pantai klebang melake.. 
nak tenguk konsert punya pasal..bak kata kawan " ape ada hal "
ada najua latif,anuar zain,black mentor !! hehehe..
punya excited nak pergi sana...pukul 6 lebih da sampai...
( padahal start pukul 9mlm =.=" )
takot "jem" ( kami naik motor je)
before tuh..gerak laa makan-makan jap kat tesco...
masa on the way nak pergi balik klebang...tetiba hujan..so,batalkan la plan nak tenguk konsert tuh....redah je hujan..lepas tuh henti kat kedai baru buat...nak call mak bagitahu..ye la..dah malam kan..takot risau plak...
cari punya cari,handphone pulak hilang......
dah laa tak dapat layan penyanyi memekak kat pentas.....
ni pulak,phone tah mana cicir...
( dah banyak kali phone hilang..kali nie baru terasa betul-betul kehilangan phone)
sejak tuh.....tiap malam dah tak de yang sanggup nyanyikan aku lagu tanpa henti...aku tak dapat tidur lena uwh bila tak dapat dengar phone aku memekak...
lepas nie tiap pagi dah tak de nak kejutkan aku setiap kali 9 minit selagi aku tak bangun...

aku harap manusia yang jaga kau kali nie 
baik hati and tak hempas kau kat lantai.. 
macam aku selalu buat kat kau.... :(


kenangan dengan adik dan phone aku



_
_
_
_

sekadar hiasan la weyh..hahaha







1 ringankan tangan untuk menaip:

ain akasyah said...

era mcm mne ley tcicir hpone tu?
kat tesco cheng ke hilang..
ayah akak dlu perna pesan kalau nak bgn ke,duduk ke,berjalan ke dr 1 tmpat ke tmpt laen cek dlu brg2 beharge..ayah akak polis tu die bg tips tu..hehe

Kenapa perlu buang bayi tu? Kenapa? Apa alasannya?